خرید پاوربانک جیبی

پاوربانک جیبی

خرید پاوربانک جیبی

پاوربانک جیبی

بررسی پاوربانک تسکو tp864 با ظرفیت 10000

بررسی پاوربانک تسکو tp864 با ظرفیت 10000

بانکهای دارای توان بالا یکی از مفیدترین نوع شارژرهای قابل حمل است که شما می توانید آن را داشته باشید و دلیل اصلی آن به دلیل میزان توان آنهاست. این مسئله در مورد ظرفیت برق و همچنین برای قدرت قیمت پاوربانک تسکو tp864 شارژ نیز صادق است. پاوربانک تسکو بسیاری از آنها از فن آوری های شارژ قدرتمندی مانند Quick Charge و در این حالت آنچه می خواهیم در مورد آن صحبت کنیم ، استفاده می کنند. USB-C Delivery. اهمیت Power Delivery از این واقعیت ناشی می شود که به دلیل قدرتمند بودن این دستگاه در دستگاه های کوچک مانند گوشی های هوشمند و همچنین پاوربانک تسکو با دستگاه های بزرگتر مانند لپ تاپ و تبلت ، شروع به استفاده می کند.



گزارش این آگهی


این شارژر قابل حمل PoderCamino 98Wh Power Deliver یکی از قدرتمندترین بانکهای قدرت تحویل نیرو بدون بازار است. قدرت شارژ از نظر Power Delivery کاملاً شگفت انگیز است و چهار پورت دیگر نیز با آن دارد. بنابراین ببینیم پاوربانک تسکو که آیا ارزش دریافت دارد یا نه.


قدرت

ظرفیت توان:

بانک های قدرت با ظرفیت بالا وجود دارد ، پس از آن بانک های دارای پاوربانک تسکو ظرفیت بسیار بالا وجود دارد و این اساساً چیزی است که این شارژر PoderCamino با ظرفیت توان 26800 میلی آمپر ساعتی دارد. این ظرفیت برق با این پاوربانک است ، بنابراین اجازه دهید ببینیم که پس از تبدیل برق هنگام شارژ ، چه مقدار از آن را می توان برای شارژ دستگاه استفاده کرد.


3.7 26 26،800 = 99،160 / 5 = 19،832


در بیشتر مواقع ، شما واقعاً قادر به استفاده از حدود 20000 میلی آمپر ساعت ظرفیت خروجی از این پاوربانک هستید و حتی اگر این مقدار کمی پایین تر از ظرفیت اولیه قدرت باشد ، هنوز هم قابل استفاده است. اکثر تلفن های هوشمند پاوربانک تسکو که دارای باتری 3000 میلی آمپر ساعتی هستند ، می توانند در حدود 6 برابر قدرت کامل خود را شارژ کنند.


سپس وقتی نوبت به شارژ دستگاه های بزرگتر مانند تبلت و لپ تاپ  پاوربانک تسکو با این پاوربانک رسید ، که احتمالاً به همین دلیل است که شما این شارژر را دریافت می کنید ، می تواند تقریباً 2 تا 3 بار مصرف برق را کامل کند. این گفته بستگی به این دارد که باتری لپ تاپ چقدر بزرگ باشد.


به طور کلی می توان انتظار داشت که چندین دستگاه شارژ کامل کامل برای دستگاه های کوچک و بزرگ انجام شود.


شارژ خروجی:

بنابراین برای شارژ دستگاههای خود در کل پنج پورت شارژ در این پاوربانک تسکو پاوربانک وجود دارد و این کاملاً شگفت انگیز است زیرا اکثر بانکهای دارای ظرفیت مشابه دارای دو یا سه پورت هستند. این درگاه های بسیاری در پاور بانک با ظرفیت بسیار بالا بسیار نادر است ، اما در اینجا وجود دارد.



گزارش این آگهی


چهار تا از درگاه های USB-A در این شارژر از نوع استاندارد هستند که دارای سرعت شارژ 5V / 2.4A هستند. همه درگاه های USB-A نرخ شارژ 30W را دارند ، بنابراین می توانید سه وسیله را در بین سه پورت استاندارد شارژ کنید و هنوز هم سرعت شارژ آنها کاملاً سریع است.


یکی دیگر از درگاه های USB-A یک درگاه Quick Charge است ، بنابراین پاوربانک تسکو می تواند با سرعت حداکثر شارژ ، یک تلفن هوشمند سازگار Quick Charge را شارژ کند. شما هنوز هم می توانید تلفن های سازگار غیر سریع شارژ را با درگاه سریع شارژ شارژ کنید ، و این درگاه به طور پیش فرض با سرعت شارژ 5V / 2.4A به کار می رود.


بنابراین وقتی نوبت به شارژ USB معمولی قیمت پاوربانک تسکو tp864 می رسد ، این پاوربانک همه آن را پوشش داده است.


تحویل برق USB-C



سپس دلیل اصلی برای به دست آوردن این پاوربانک وجود دارد و دلیل این امر درگاه تحویل USB-C است. بیشتر شارژرهای قابل حمل Delivery Power دارای نرخ شارژ تحویل نیرو 30W یا 45W هستند. با این حال ، وقتی  پاوربانک تسکو نوبت به شارژ لپ تاپ های سازگار با قدرت تر تحویل Power Delivery که در واقع نیاز به قدرت شارژ بیشتری دارند ، می آید ، پس از آن هر یک از این نرخ ها مفید نیست


این شارژر قابل حمل PoderCamino Power Delivery در واقع سرعت شارژ پاوربانک تسکو بسیار شگفت انگیز 65W Power Delivery دارد و این اساساً یک پتو بسیار بزرگ از انواع لپ تاپ هایی را که قادر به شارژ آن هستند ، قرار می دهد. شما در شارژ کردن لپ تاپ ها از USB-C MacBook ، HP Specter x360 و Elite X2 مشکلی نخواهید داشت ، Dell XPS 15 در واقع به شما نیاز دارد که از یک شارژر Delivery Power 60W استفاده کنید ، و بنابراین این یکی از معدود پاوربانک های موجود در بازار است. بازاری که به شما امکان شارژ مجدد را می دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد