خرید پاوربانک جیبی

پاوربانک جیبی

خرید پاوربانک جیبی

پاوربانک جیبی

قیمت پاوربانک سامسونگ ای بی پی 3020

پاوربانک ناهموار EasyAcc 20،000mAh با دو درگاه  USB  قیمت پاوربانک سامسونگ ای بی پی 3020
بانکهای قدرت ناهموار می توانند بسیار مفیدتر از بانکهای قدرت معمولی خود باشند و در واقع اگر تمایل به رها کردن چیزهای زیادی دارید ، واقعاً ممکن است بخواهید یک مورد را در نظر بگیرید.قیمت پاوربانک سامسونگ ای بی پی 3020

این پاوربانک ناهموار EasyAcc قادر به تحمل شرایطی است که سایر نیروگاه های عادی نمی توانند و در صورت سقوط در معرض آب و آسیب شوک قرار بگیرند.

تنها نکته ای که باید در مورد عایق بودن آن توجه داشته باشید این است که این پاوربانک و اساساً تمام شارژرهای قابل حمل دیگر فقط در هنگام پوشاندن درگاه های شارژر USB با درب آنها ضد آب هستند.قیمت پاوربانک سامسونگ ای بی پی 3020
ساخته شده مانند مخزن

در این حالت ، پاوربانک EasyAcc's Rugged دارای سطح محفظه IP67 است و بنابراین می توانید این نیروگاه (با درپوش بسته) را در مدت زمان 1 ساعت و 30 دقیقه درون آب فرو بریزید بدون اینکه آسیبی به آن وارد شود.قیمت پاوربانک سامسونگ ای بی پی 3020

دو بخش پایانی که می خواهیم روی آن لمس کنیم ظرفیت برق این پاوربانک است زیرا دارای توان 20000 میلی آمپر ساعتی است که می تواند چند بار تلفن های هوشمند و تبلت ها را با قدرت کامل شارژ کند.

دو درگاه شارژ USB وجود دارد که یک درگاه دارای سرعت شارژ 5V / 2.4A و دیگری دارای سرعت شارژ 5V / 1.0A است. قیمت پاوربانک سامسونگ ای بی پی 3020

شارژ مجدد از طریق درگاه ورودی Micro-USB انجام می شود و میزان شارژ آن نیز 5V / 2.0A است ، فقط اطمینان حاصل کنید که هنگام زمان شارژ مجدد از شارژر دیواری USB 2 Amp استفاده می کنید.
این پاور بانک علاوه بر ناهمواری بودن و قدرت شارژ زیاد ، یک چراغ قوه نیز دارد که بسیار روشن است و در صورت عدم کمپینگ یا پیاده روی می تواند مفید باشد. قیمت پاوربانک سامسونگ ای بی پی 3020
EasyAcc MegaCharge 16،750mAh Power Bank

این پاوربانک EasyAcc MegaCharge واقعاً از EasyAcc ابتکاری است. این کار بسیاری از موارد را در سطح مطلوب انجام می دهد و این همان چیزی است که استفاده از آن را بسیار جذاب می کند.

ظرفیت توان بالاترین نیست اما در 16750 میلی آمپر ساعت بسیار زیاد است و این مقدار مناسبی برای شارژ تلفن های هوشمند و سایر دستگاه های بزرگتر برای شارژ کامل چند برابر بیش از اندازه است. قیمت پاوربانک سامسونگ ای بی پی 3020

شارژ این پاوربانک بسیار قدرتمند است و این به دلیل دو پورت USB-A Output است.

یکی از درگاه های دارای Quick Charge 3.0 است که می تواند دستگاه های سازگار را با حداکثر سرعت شارژ آنها شارژ کند و نرخ شارژ استاندارد برای دستگاه های استاندارد 5V / 3.0A است. سرعت شارژ درگاه استاندارد در این پاوربانک 5V / 3.0A است و می تواند اکثر دستگاه های استاندارد را با حداکثر سرعت خود شارژ کند.
یکی از سریعترین سرعت شارژ مجدد قیمت پاوربانک سامسونگ ای بی پی 3020

همانطور که شارژ خروجی با این پاوربانک MegaCharge قابل توجه است ، برجسته اصلی شارژ مجدد است و این به این دلیل است که دو درگاه ورودی وجود دارد.

یکی از درگاه های ورودی یک درگاه USB-C است که میزان شارژ آن 5V / 3.0A است و همچنین یک درگاه ورودی Micro-USB نیز وجود دارد که سرعت شارژ آن 5V / 2.0A است. قیمت پاوربانک سامسونگ ای بی پی 3020

با استفاده از دو درگاه ورودی به طور هم زمان ، شما می توانید به سرعت کامل 5 آمپر برسید و این امکان را دارد که این پاور بانک را تنها در مدت 3.5 ساعت شارژ کنید.

این یکی از سریعترین نرخهای شارژ برای پاور بانک در کلاس خود است. قیمت پاوربانک سامسونگ ای بی پی 3020

بهترین بانکهای قدرت EasyAcc

بهترین بانکهای قدرت EasyAcc

در اینجا در شارژر هاربر ، ما فقط از شارژ مارک های الکترونیکی که به خوبی می دانیم پشتیبانی نمی کنیم ، زیرا واقعاً دوست داریم بررسی هایی را برای هر و همه نوع شارژر انجام دهیم.

این شامل underdog ها می شود و در این حالت ، ما در مورد EasyAcc صحبت می کنیم.

EasyAcc یک نام تجاری الکترونیکی در حال شارژ است که برای تعدادی از لوازم الکترونیکی مصرفی آنها کاملاً مشهور است ، اما آنچه که بیشتر به آنها مشهور است بانکهای قدرت آنها و به دلایل خوبی نیز هستند.

EasyAcc یک برند قدرتمند است که ویژگیهای کاملاً کمی را به درون پاوربانک خود وارد کرده است که فکر می کنید داشتن آنها در آنها بسیار عجیب است اما همه اینها برای یک شارژر قابل حمل با کیفیت بالا جمع شده است.

شارژرهای آنها دارای تنوع است و این چیزی است که می تواند در این فضای قابل شارژ قابل حمل بسیار مهم باشد و این یکی از اصلی ترین دلایلی است که ما EasyAcc را دوست داریم به همان اندازه که چند کار را انجام می دهند که سایر شرکت ها نیز زیاد انجام نداده اند و آنها را به آنجا می برند. سطح خوبی برای پاور بانک بسیار مفید است.

بیایید نگاهی دقیق تر به برخی از بهترین بانکهای برق EasyAcc در بازار بیندازیم و ببینیم که آنها چه پیشنهادی دارند.
EasyAcc 26،000mAh Power BankEasyAcc Monster 26،000mAh Power Bank

قدرت شارژر این شارژر قابل حمل 26000 میلی آمپر ساعتی EasyAcc است.
گزارش این آگهی

بله ، این پاوربانک از ظرفیت بسیار بالایی 26000 میلی آمپر ساعت برخوردار است و بنابراین کافی است چندین برابر دستگاه های کوچکتر مانند تلفن های هوشمند را با قدرت کامل خود شارژ کنید.

همچنین می توانید چندین بار دستگاه های بزرگتر مانند رایانه های لوحی را به تمام توان خود شارژ کنید ، و به طور کلی ، اساساً می توانید برای چند روز به این شارژر تکیه کنید بدون اینکه نیازی به شارژ مجدد آن باشد.
گزارش این آگهی

قطعاً یک پاور بانک بزرگ برای سفرهای جاده ای طولانی یا اگر می خواهید مدتی از منبع پایدار نیرو دور باشید.

این پاوربانک به همراه ظرفیت توان بسیار بالا ، دارای چهار درگاه شارژ USB می باشد و داشتن این درگاه های شارژ بسیار در پاور بانک بسیار نادر است.

بنابراین شما می توانید چهار دستگاه را به طور همزمان شارژ کنید ، اما ممکن است همیشه بخواهید چهار دستگاه را به طور همزمان شارژ نکنید. به این دلیل است که هر چهار درگاه USB دارای سرعت شارژ 5V / 2.4A است که بسیار مناسب است و می تواند اکثر دستگاه ها را با حداکثر سرعت شارژ خود شارژ کند.

حداکثر خروجی این پاوربانک 4.8A است ، بنابراین شما می توانید از حداکثر توان دو پورت به طور همزمان استفاده کنید.
شارژ با چهار دستگاه به طور هم زمان

اگر چهار دستگاه را به طور همزمان شارژ کنید و حداکثر خروجی آن حاصل شود ، هر یک از درگاه ها 5V / 1.2A را تولید می کنند.

با تمام این گفته ها ، صرف نظر از حداکثر بازده ، شما هنوز کمی از یک آمپول صرف می کنید و این واقعیت که می توانید چهار دستگاه را به طور همزمان با یک شارژر قابل حمل شارژ کنید ، شگفت آور است.
شارژ خیلی سریع

آنچه این پاور بانک قدرتمند را حتی بهتر می کند شارژ مجدد است. دارای دو درگاه ورودی Micro-USB است که هر کدام دارای سرعت شارژ 5V / 2.0A هستند.

بنابراین ، هنگامی که از دو پورت ورودی به طور همزمان استفاده می کنید ، می توانید به سرعت شارژ 4 آمپر برسید و اینگونه است که این پاوربانک قادر است تنها ظرف 8 ساعت به تمام توان خود شارژ کند.

پرفروشترین مدل پاوربانک انکر

پاوربانک a1214  انکر

شارژ ورودی:



شارژر قابل حمل Zendure A8PD تنها با استفاده از درگاه USB-C شارژ می شود پاوربانک انکر a1214 و نکته جالب در مورد استفاده از آن برای شارژ مجدد پاوربانک این است که شما قادر به شارژ کردن پاوربانک با سرعت تحویل با سرعت 30W یا بالاتر USB-C هستید پرفروشترین مدل پاوربانک انکر شارژر دیواری تحویل برق. ما اکیداً توصیه می کنیم از یک پورت USB-C Delivery Power برای شارژ مجدد این پاور بانک استفاده کنید پاوربانک انکر a1214  زیرا این محصول تنها در مدت 4.5 ساعت می تواند به حداکثر توان خود شارژ شود. این یک زمان شارژ بسیار سریع برای یک پاور بانک 26800 میلی آمپری است.


طرح

اندازه و وزن:

اندازه این پاوربانک Zendure A8PD با وجود ظرفیت بسیار بالا ، پاوربانک انکر a1214 در واقع بسیار ناچیز است. در عین حال ، فقط به این دلیل که اندازه کلی آن اندک نیست به این معنی نیست که پاوربانک برای حمل و نقل بسیار آسان است. پاوربانک انکر a1214 به این دلیل است که این شارژر دارای طول 4.7 اینچ ، عرض 2.9 اینچ و ضخامت 1.6 اینچ است. وزن پاوربانک 1 پوند است.


به نظر می رسد کوچک است ، اما به دلیل ضخامت زیاد و وزن سنگین پاوربانک انکر a1214 پاوربانک ، نگه داشتن پاوربانک برای مدت طولانی و استفاده از آن بسیار ناراحت کننده است. بنابراین بیشتر مواقعی که می خواهید این شارژر قابل حمل را پایین بیاورید وقتی زمان استفاده از آن است.


اجزای عملکردی:

حتی با وجود بسیاری از درگاه های شارژ آن ، استفاده از این پاور بانک هنوز هم بسیار آسان است. پاوربانک انکر a1214 دلیل این است که همه درگاه های شارژ در یک طرف قرار دارند. در کنار پورت های USB ، نمایشگر ظرفیت LED نیز وجود دارد که می گوید به جای چند نقطه ای که تمایل به استفاده از آنها بسیار آسان است ، میزان توان موجود برای استفاده را آسان تر کنید.


در بالای پاوربانک جایی وجود دارد که می توانید دکمه پاور را پیدا کنید و برای پاوربانک انکر a1214 شروع شارژ ، مهم نیست که از چه پورتی برای شارژ استفاده کنید ، دکمه پاور را فشار دهید.


ساختن

ساختار و مواد:



کیفیت ساخت شارژرهای Zendure یکی از بهترین محصولات موجود پاوربانک انکر a1214 در بازار است و نه به دلیل اینکه ضد آب هستند ، زیرا اینگونه نیستند. ، پوسته بیرونی پاوربانک ضد ضربه است هر چند و در اصل قادر به سقوط روی کفپوش سخت است. بنابراین لازم نیست نگران باشید حتی اگر شارژر را از ارتفاع زیاد رها کنید.


فنی:

از طرف فنی ، اگر از درگاه تحویل USB-C برای مدت طولانی   پاوربانک انکر a1214 استفاده می کنید ، این پاوربانک می تواند کمی گرم شود. به غیر از این ، حتی اگر شما چهار دستگاه را به طور همزمان با چهار درگاه USB-A شارژ کنید ، پاوربانک تمایل به خنک بودن دارد.


قابلیت اطمینان

این شارژر قابل حمل Zendure A8PD با چهار درگاه USB-A استاندارد پاوربانک انکر a1214 خود عرضه زیادی دارد و البته درگاه USB-C Power Delivery نیز وجود دارد. این پاوربانک با هیچ یک از درگاه های آن از Quick Charge بهره نمی برد و حتی اگر برخی ممکن است آن را عیب قلمداد کنند ، در واقع یک نقص نیست زیرا دلیل دریافت این پاوربانک به دلیل USB 30W آن است. درگاه تحویل برق -C که می توانید هنگام شلوغ کردن ، از لپ تاپ های سازگار استفاده کنید.


اگر قصد دارید فقط با این پاوربانک شارژ تلفن های هوشمند  پاوربانک انکر a1214 سازگار Power Delivery را شارژ کنید ، ما فکر می کنیم که باید به سراغ پاوربانک ظرفیت کمتری بروید زیرا این شارژر ممکن است فقط برای شارژ تلفن هوشمند بسیار بزرگ باشد ، مگر اینکه بخواهید یک تن قدرت داشته باشید. ظرفیت استفاده از آن هنگام شارژ تلفن هوشمند شما است.



گزارش این آگهی


خلاصه:

قدرت:


هنوز هم ظرفیت توان زیادی برای استفاده حتی با ظرفیت توان  پاوربانک انکر a1214 خروجی آن وجود دارد. در کل این پاوربانک پنج پورت شارژ وجود دارد ، چیزی که پاور بانک های بسیار کمی تمایل به ارائه آن دارند. ممکن است پاوربانک انکر a1214 شارژ سریع وجود نداشته باشد ، اما فناوری شارژ سریع جهانی 30W قدرت تحویل سریع نیز وجود دارد که اصلی ترین ویژگی این پاور بانک است.


طرح:


استفاده از پاوربانک بسیار آسان است و تمام درگاه های شارژ  پاوربانک انکر a1214 در یک طرف قرار دارند و پاوربانک از ظرفیت دیجیتالی استفاده پرفروشترین مدل پاوربانک انکر  می کند تا نشان دهد چقدر نیرو به روش ساده تر باقی مانده است.


ساختن:


کیفیت ساخت این پاور بانک یکی از بهترین مواردی است که پاوربانک انکر a1214 در بازار می توان به بانکهای قدرتمند ناهموار غیر تخصصی اشاره کرد. از آنجا که این شارژر دارای پوسته ای است که باعث می شود آن را ضد شوک کند ، بنابراین لازم نیست نگران ریختن آن روی کفپوش های سخت باشید.


قابلیت اطمینان:


قابلیت اطمینان این شارژر قابل حمل Zendure میزان ظرفیتی است پاوربانک انکر a1214 که شما می توانید از آن استفاده کنید ، قدرت شارژ قدرت تحویل موجود و امکان اینکه بتوانید پنج دستگاه را به طور همزمان شارژ کنید. فقدان شارژ سریع یک عامل غیرقابل اطمینان نیست زیرا شما در حال حاضر شارژ شده با Delivery را دارید که از بسیاری جهات بسیار جهانی تر از Quick Charge است ، پاوربانک انکر a1214  به خصوص اگر لپ تاپ و تلفن های هوشمند سازگار با Power Delivery داشته باشید.


مشخصات بانک Zendure A8PD 26،800mAh USB-C منبع تغذیه:

پاوربانک Zendure A8PD 26،800mAh

مشخصات پاوربانک Zendure A8PD 26،800mAh  

پاور بانک هایی که از فناوری شارژ سریع استفاده می کنند یکی از مفیدترین انواع شارژرهای قابل حمل است که می توانید خریداری کنید. به این دلیل است که شما می توانید هر کجا که بروید ، فناوری شارژ سریع را با خود ببرید و دیگر نیازی به استفاده از شارژر دیواری USB با پریز برق برای شارژ سریع دستگاههای سازگار خود ندارید. دو فناوری اصلی شارژ سریع در بازار وجود دارد که Power Delivery و Quick Charge دارند. در این حالت ، ما قصد داریم روی تحویل نیرو تمرکز کنیم ، زیرا ما در حال بررسی این پاوربانک Zendure A8PD 26،800mAh هستیم.


نکته جالب در مورد تحویل پاور این است که در اصل یک فناوری شارژ سریع است که بسیار جهانی تر از Quick Charge است ، زیرا دستگاهی که از آن استفاده می کند مجبور نیست از پردازنده اسنپدراگون استفاده کند. در نتیجه ، به همین دلیل تلفن های هوشمند ، رایانه لوحی و لپ تاپ هایی وجود دارند که از فناوری تحویل برق USB-C استفاده می کنند. بنابراین بهتر است نگاهی بیندازیم به آنچه این پاوربانک با شارژ منبع تغذیه خود ارائه کرده است.


قدرت

ظرفیت توان:

ظرفیت این پاور بانک Zendure بسیار زیاد است و از ظرفیت اولیه 26800 میلی آمپر ساعت شروع می شود. این در اصل با بیشتر شارژرهای قابل حمل Power Delivery استاندارد است زیرا دلیل آن این است که شما نه تنها گوشی های هوشمند را شارژ می کنید بلکه از تبلت و لپ تاپ نیز استفاده می کنید. این گفته ، بگذارید ببینیم واقعاً قادر به استفاده از چه مقدار از آن هستید.


26.800 x 3.7 = 99160/5 = 19،832


بنابراین ، به طور کلی ، شما واقعاً قادر به استفاده از 20،000 میلی آمپر ساعت از ظرفیت اولیه قدرت هستید ، و حتی اگر آن را کمی پایین تر از آنچه که در واقع پاور بانک شروع می شود ، هنوز هم مقدار زیادی برای شارژ تلفن های هوشمند چند برابر بیشتر است. مانند گلکسی S8 و پیکسل 2 که هر دو باتری 3000 میلی آمپر ساعتی دارند یا حداقل نزدیک به آن هستند قادر به شارژ کامل تمام توان خود در حدود 5 برابر با این پاور بانک هستند. این بدان معناست که اگر فقط یک دستگاه واحد را با این پاور بانک شارژ کنید ، و این دقیقاً همان چیزی است که این تخمین های شارژ کامل بر اساس آن انجام می شود ، زیرا این پاوربانک دارای 5 پورت خروجی USB است ، بنابراین شما می توانید از ظرفیت توان استفاده شده برای شارژ استفاده کنید. پنج دستگاه به طور همزمان.


همچنین ، اگر این شارژر قابل حمل Zendure A8PD را دریافت می کنید ، احتمالاً می خواهید از آن برای شارژ لپ تاپ های سازگار با USB-C Power Delivery استفاده کنید. البته لپ تاپ ها و تبلت ها باتری بیشتری دارند و به همین دلیل شارژ کامل کمتری دریافت می کنند ، اما با این پاور بانک می توانید حدود دو شارژ کامل برای اکثر لپ تاپ های سازگار با Power Delivery در بازار داشته باشید.


شارژ خروجی:



بیشتر مواقعی که حتی به پاوربانک های با ظرفیت بالا هم می آید ، بیشترین میزان درگاه هایی که تمایل به داشتن آنها دارند ، دو تا چهار درگاه شارژ است. این پاور بانک Zendure در واقع با استفاده از پنج درگاه شارژ ، آن را یک قدم فراتر می برد.


چهار درگاه USB-A:

چهار پورت USB-A در این پاوربانک وجود دارد و هر یک از آنها قادر به سرعت شارژ 5V / 2.4A هستند. در عین حال ، چهار درگاه USB-A در این شارژر دارای حداکثر توان 24W (4.8A) هستند ، بنابراین می توانید از دو پورت USB-A با حداکثر توان خود استفاده کنید ، و حتی اگر چهار دستگاه را شارژ کنید. یک بار با استفاده از درگاه های USB-A سرعت شارژ موجود در مورد هرکدام از آنها هنوز هم برای شارژ بیشتر دستگاه ها با سرعت شارژ کافی است.


درگاه تحویل برق USB-C:



درگاه USB-C Power Delivery در این پاوربانک دلیل اصلی خرید این شارژر قابل حمل است. سرعت شارژ نیرو در Delivery در این پاور بانک سرعت شارژ 30W دارد. این یک سرعت شارژ خوب تحویل نیرو است که می تواند تمام تلفن های هوشمند سازگار با Power Delivery را با حداکثر سرعت شارژ خود شارژ کند.



گزارش این آگهی


همچنین می توانید تعداد کمی لپ تاپ سازگار با Power Delivery را شارژ کنید ، مانند USB-C Macbook اپل ، کروم بوک های سامسونگ و چند مورد دیگر در بازار که قادر به شارژ بسیار سریع تر از فقط با یک USB-C معمولی 15W هستند. بندر. گفته می شود که پورت USB-C Power Delivery در پاوربانک های آن تمام لپ تاپ های سازگار با USB-C را شارژ نمی کند ، و این به این دلیل است که لپ تاپ های USB-C در بازار وجود دارد که به شارژ بیشتری برای تحویل نیرو نیاز دارند تا بتوانند در واقع شارژ کردن ، بنابراین این مهم است که بدانید که آیا شما لپ تاپ های USB-C به بیش از 30W توان شارژ نیاز دارید.


فقط چند لپ تاپ USB-C که نیاز به شارژ بیشتر از 30W دارند ، Dell XPS 13 ، XPS 15 و Razer Blade Stealth هستند ، فقط برای ذکر چند مورد.

بررسی پاوربانک تسکو tp864 با ظرفیت 10000

بررسی پاوربانک تسکو tp864 با ظرفیت 10000

بانکهای دارای توان بالا یکی از مفیدترین نوع شارژرهای قابل حمل است که شما می توانید آن را داشته باشید و دلیل اصلی آن به دلیل میزان توان آنهاست. این مسئله در مورد ظرفیت برق و همچنین برای قدرت قیمت پاوربانک تسکو tp864 شارژ نیز صادق است. پاوربانک تسکو بسیاری از آنها از فن آوری های شارژ قدرتمندی مانند Quick Charge و در این حالت آنچه می خواهیم در مورد آن صحبت کنیم ، استفاده می کنند. USB-C Delivery. اهمیت Power Delivery از این واقعیت ناشی می شود که به دلیل قدرتمند بودن این دستگاه در دستگاه های کوچک مانند گوشی های هوشمند و همچنین پاوربانک تسکو با دستگاه های بزرگتر مانند لپ تاپ و تبلت ، شروع به استفاده می کند.



گزارش این آگهی


این شارژر قابل حمل PoderCamino 98Wh Power Deliver یکی از قدرتمندترین بانکهای قدرت تحویل نیرو بدون بازار است. قدرت شارژ از نظر Power Delivery کاملاً شگفت انگیز است و چهار پورت دیگر نیز با آن دارد. بنابراین ببینیم پاوربانک تسکو که آیا ارزش دریافت دارد یا نه.


قدرت

ظرفیت توان:

بانک های قدرت با ظرفیت بالا وجود دارد ، پس از آن بانک های دارای پاوربانک تسکو ظرفیت بسیار بالا وجود دارد و این اساساً چیزی است که این شارژر PoderCamino با ظرفیت توان 26800 میلی آمپر ساعتی دارد. این ظرفیت برق با این پاوربانک است ، بنابراین اجازه دهید ببینیم که پس از تبدیل برق هنگام شارژ ، چه مقدار از آن را می توان برای شارژ دستگاه استفاده کرد.


3.7 26 26،800 = 99،160 / 5 = 19،832


در بیشتر مواقع ، شما واقعاً قادر به استفاده از حدود 20000 میلی آمپر ساعت ظرفیت خروجی از این پاوربانک هستید و حتی اگر این مقدار کمی پایین تر از ظرفیت اولیه قدرت باشد ، هنوز هم قابل استفاده است. اکثر تلفن های هوشمند پاوربانک تسکو که دارای باتری 3000 میلی آمپر ساعتی هستند ، می توانند در حدود 6 برابر قدرت کامل خود را شارژ کنند.


سپس وقتی نوبت به شارژ دستگاه های بزرگتر مانند تبلت و لپ تاپ  پاوربانک تسکو با این پاوربانک رسید ، که احتمالاً به همین دلیل است که شما این شارژر را دریافت می کنید ، می تواند تقریباً 2 تا 3 بار مصرف برق را کامل کند. این گفته بستگی به این دارد که باتری لپ تاپ چقدر بزرگ باشد.


به طور کلی می توان انتظار داشت که چندین دستگاه شارژ کامل کامل برای دستگاه های کوچک و بزرگ انجام شود.


شارژ خروجی:

بنابراین برای شارژ دستگاههای خود در کل پنج پورت شارژ در این پاوربانک تسکو پاوربانک وجود دارد و این کاملاً شگفت انگیز است زیرا اکثر بانکهای دارای ظرفیت مشابه دارای دو یا سه پورت هستند. این درگاه های بسیاری در پاور بانک با ظرفیت بسیار بالا بسیار نادر است ، اما در اینجا وجود دارد.



گزارش این آگهی


چهار تا از درگاه های USB-A در این شارژر از نوع استاندارد هستند که دارای سرعت شارژ 5V / 2.4A هستند. همه درگاه های USB-A نرخ شارژ 30W را دارند ، بنابراین می توانید سه وسیله را در بین سه پورت استاندارد شارژ کنید و هنوز هم سرعت شارژ آنها کاملاً سریع است.


یکی دیگر از درگاه های USB-A یک درگاه Quick Charge است ، بنابراین پاوربانک تسکو می تواند با سرعت حداکثر شارژ ، یک تلفن هوشمند سازگار Quick Charge را شارژ کند. شما هنوز هم می توانید تلفن های سازگار غیر سریع شارژ را با درگاه سریع شارژ شارژ کنید ، و این درگاه به طور پیش فرض با سرعت شارژ 5V / 2.4A به کار می رود.


بنابراین وقتی نوبت به شارژ USB معمولی قیمت پاوربانک تسکو tp864 می رسد ، این پاوربانک همه آن را پوشش داده است.


تحویل برق USB-C



سپس دلیل اصلی برای به دست آوردن این پاوربانک وجود دارد و دلیل این امر درگاه تحویل USB-C است. بیشتر شارژرهای قابل حمل Delivery Power دارای نرخ شارژ تحویل نیرو 30W یا 45W هستند. با این حال ، وقتی  پاوربانک تسکو نوبت به شارژ لپ تاپ های سازگار با قدرت تر تحویل Power Delivery که در واقع نیاز به قدرت شارژ بیشتری دارند ، می آید ، پس از آن هر یک از این نرخ ها مفید نیست


این شارژر قابل حمل PoderCamino Power Delivery در واقع سرعت شارژ پاوربانک تسکو بسیار شگفت انگیز 65W Power Delivery دارد و این اساساً یک پتو بسیار بزرگ از انواع لپ تاپ هایی را که قادر به شارژ آن هستند ، قرار می دهد. شما در شارژ کردن لپ تاپ ها از USB-C MacBook ، HP Specter x360 و Elite X2 مشکلی نخواهید داشت ، Dell XPS 15 در واقع به شما نیاز دارد که از یک شارژر Delivery Power 60W استفاده کنید ، و بنابراین این یکی از معدود پاوربانک های موجود در بازار است. بازاری که به شما امکان شارژ مجدد را می دهد.