خرید پاوربانک جیبی

پاوربانک جیبی

خرید پاوربانک جیبی

پاوربانک جیبی

بهترین بانکهای قدرت EasyAcc

بهترین بانکهای قدرت EasyAcc

در اینجا در شارژر هاربر ، ما فقط از شارژ مارک های الکترونیکی که به خوبی می دانیم پشتیبانی نمی کنیم ، زیرا واقعاً دوست داریم بررسی هایی را برای هر و همه نوع شارژر انجام دهیم.

این شامل underdog ها می شود و در این حالت ، ما در مورد EasyAcc صحبت می کنیم.

EasyAcc یک نام تجاری الکترونیکی در حال شارژ است که برای تعدادی از لوازم الکترونیکی مصرفی آنها کاملاً مشهور است ، اما آنچه که بیشتر به آنها مشهور است بانکهای قدرت آنها و به دلایل خوبی نیز هستند.

EasyAcc یک برند قدرتمند است که ویژگیهای کاملاً کمی را به درون پاوربانک خود وارد کرده است که فکر می کنید داشتن آنها در آنها بسیار عجیب است اما همه اینها برای یک شارژر قابل حمل با کیفیت بالا جمع شده است.

شارژرهای آنها دارای تنوع است و این چیزی است که می تواند در این فضای قابل شارژ قابل حمل بسیار مهم باشد و این یکی از اصلی ترین دلایلی است که ما EasyAcc را دوست داریم به همان اندازه که چند کار را انجام می دهند که سایر شرکت ها نیز زیاد انجام نداده اند و آنها را به آنجا می برند. سطح خوبی برای پاور بانک بسیار مفید است.

بیایید نگاهی دقیق تر به برخی از بهترین بانکهای برق EasyAcc در بازار بیندازیم و ببینیم که آنها چه پیشنهادی دارند.
EasyAcc 26،000mAh Power BankEasyAcc Monster 26،000mAh Power Bank

قدرت شارژر این شارژر قابل حمل 26000 میلی آمپر ساعتی EasyAcc است.
گزارش این آگهی

بله ، این پاوربانک از ظرفیت بسیار بالایی 26000 میلی آمپر ساعت برخوردار است و بنابراین کافی است چندین برابر دستگاه های کوچکتر مانند تلفن های هوشمند را با قدرت کامل خود شارژ کنید.

همچنین می توانید چندین بار دستگاه های بزرگتر مانند رایانه های لوحی را به تمام توان خود شارژ کنید ، و به طور کلی ، اساساً می توانید برای چند روز به این شارژر تکیه کنید بدون اینکه نیازی به شارژ مجدد آن باشد.
گزارش این آگهی

قطعاً یک پاور بانک بزرگ برای سفرهای جاده ای طولانی یا اگر می خواهید مدتی از منبع پایدار نیرو دور باشید.

این پاوربانک به همراه ظرفیت توان بسیار بالا ، دارای چهار درگاه شارژ USB می باشد و داشتن این درگاه های شارژ بسیار در پاور بانک بسیار نادر است.

بنابراین شما می توانید چهار دستگاه را به طور همزمان شارژ کنید ، اما ممکن است همیشه بخواهید چهار دستگاه را به طور همزمان شارژ نکنید. به این دلیل است که هر چهار درگاه USB دارای سرعت شارژ 5V / 2.4A است که بسیار مناسب است و می تواند اکثر دستگاه ها را با حداکثر سرعت شارژ خود شارژ کند.

حداکثر خروجی این پاوربانک 4.8A است ، بنابراین شما می توانید از حداکثر توان دو پورت به طور همزمان استفاده کنید.
شارژ با چهار دستگاه به طور هم زمان

اگر چهار دستگاه را به طور همزمان شارژ کنید و حداکثر خروجی آن حاصل شود ، هر یک از درگاه ها 5V / 1.2A را تولید می کنند.

با تمام این گفته ها ، صرف نظر از حداکثر بازده ، شما هنوز کمی از یک آمپول صرف می کنید و این واقعیت که می توانید چهار دستگاه را به طور همزمان با یک شارژر قابل حمل شارژ کنید ، شگفت آور است.
شارژ خیلی سریع

آنچه این پاور بانک قدرتمند را حتی بهتر می کند شارژ مجدد است. دارای دو درگاه ورودی Micro-USB است که هر کدام دارای سرعت شارژ 5V / 2.0A هستند.

بنابراین ، هنگامی که از دو پورت ورودی به طور همزمان استفاده می کنید ، می توانید به سرعت شارژ 4 آمپر برسید و اینگونه است که این پاوربانک قادر است تنها ظرف 8 ساعت به تمام توان خود شارژ کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد